Enpresa bateko jabeak negozioa saldu nahi du. Arazoa, enpresa sortu zuenean, konpainiako presidente bat asmatu zuela da, gogoko ez ziren neurriak hartu behar zituenean haren atzean ezkutatzeko. Enpresa erostera doazenak ?presidentearekin? aurrez aurre negoziatu nahi dutenean ordea, enpresaren jabeak arrakastarik izan ez duen aktore bat kontratatu beharko du presidentearena egin dezan. Bat-batean, aktorea azpijoko batean endredatutako txotxongilo bat dela jabetuko da, bere printzipio moralak ezbaian jarriz.