23 urteko Anna Holtz gaztea baliabide gutxi dituen konpositoregai bat da, Vienan, musika munduko hiriburuan, inspirazio bila eta aurrera egin nahian dabilena. Kontserbatorioan ikasten ari den bitartean, bizirik dagoen artista onena eta aldabera den Ludwig van Beethovenekin lan egiteko modua aurkituko du. Beethoven eszeptikoak, bat-batean, proba egiten dionean, Annak bere dohainak eta musikarako duen balio berezia erakutsiko dizkio. Maisuak kopiatzaile gisa onartuko du, bien bizitza aldatuko duen harreman apartari hasiera emanez.