Albaniar-jugoslaviar mugaldeko postu txiki bat 1987ko udaberrian. Zapuztuta eta mozkor batean beti, Pa?ic tenienteak potrozorroan oinaze arraro bat sentitzen du. Postuko medikuarengana bakarrarengana jo du, Sini?arengana, eta honek sexu-kutsapeneko gaixotasun bat duela esaten dio. Ez du bere emazteak jakin dezan nahi izango, eta horregatik, Pa?icek etxera ez joateko aitzakiak bilatzen ditu, eta larrialdi-egoera aldarrikatuko du Albania Jugoslaviaren aurkako eraso bat prestatzen ari dela argudiatuz. Txantxa hau gerra aurreko eromen bilakatuko da: soldaduak lubakiak aitzurtzen dituzte, Pa?ic egunetik egunera amorratuago dago, Sini?a harreman arriskutsu batean murgilduko da eta Ljuba, bere lagun onenak, armada uztea erabakiko du. Egoeraren kontrolak ihes egingo die pixkanaka.