Les, bigarren mailako pertsonaia ospetsuen argazkilari bat, famatu egingo duen argazkia lortzeko irrikitan dago. Toby ezagutu du, etxerik gabe eta nahastu samar dabilen gaztea, aktore izateko nahia oraindik zehaztugabe duena. Toby zorioneko izango da ordea uneko pop izar modakoenarekin, K?Harma Leedsekin ustekabean topo egiten duenean. Batak bestea gustuko dute berehala, eta horrek Toby eta Les bere lagun berriaren artean tirabirak sortuko ditu. Lesek Tobyren konfiantzari traizio egiten dionean, honek bizkar emango dio, ospea soilik berarentzat bilatuz, bere jatorri xumeak eta gailurrerako bidean laguntza eskaini zioten guztiak ahaztu gabe betiere.