Misiones probintziako Tati gaztea Maradonaren zale amorratua da, argentinar gehientsuenak bezalaxe. Bere lana galdu du eta bere egoera ekonomikoa larria den arren, Tatik ez du bere umore ona galtzen. Telebistak Maradona bihotzeko arazo batengatik Buenos Airesko Klinika Suitzar Argentinarrean sartu dutela eman du jakitera, eta hori entzun orduko, Tatik hiriburura bidaiatzea erabaki du zurez landutako taila bat hari eskura emateko. Egunkari paperez bildutako tailarekin mendialdea oinez zeharkatuko du, zorro batean beste batzuk saltzeko asmotan daramatzala. Behin abiatuz gero, Warguinho ezagutuko du, ustekabez eta bat-bateko elkartzez beteriko bere ibilketari ekinez. Bere idoloari eskulturatxoa ematea lortuko al du?