Julien nerabezaro betean dagoen mutil zoragarria da, baina maitasunaren gatibu ere bada. Senar intelektual batek aintzat hartzen ez duen bere amak gehiegi maite du, bere mugimendu guztiak kontrolatzen ditu, maiz abusu psikologiko krudelen bitartez. Etsi-etsi eginda, Julien aurrera egiten saiatuko da neska-lagun bat bilatuz, aurki honek utzi egingo du ordea, bere amonarengana eta arrebarengana joko du, Poliziari deituko dio, bere buruaz beste egitearekin mehatxu egingo du... Alabaina, ez dago amaren maitasuna baino gauza indartsuagorik.