1702an giroturiko Hana yori mo naho hiru mende atzera garamatza, samurai-klanek mendeku ekintzak arrakastaz gauzatzen zituzten samuraiei ordainsariak eskaintzen zizkieten sasoira. Protagonista samurai gazte bat da, Sozaemon Aoki, bere aitaren heriotza mendekatzeko asmoz Edora (egungo Tokiora) heldu dena. Edo osoan zehar aitaren arerioen bila ibiliko da, baina ezpatari kaskarra izateaz gain, bere egitekoari ekiteko gogo handirik ez du. Xumea baina giza-harremanetan aberatsa den etxebizitza batean ostatu harturik, Sozaemon bizitza estimatzen hasiko da eta mendekuaren zentzuaz bere buruari itaunka.