Jaiotzean bi biki berdin-berdinak bereizi egin dituzte. Bata, Liam, Irlanda berri sinesgabe eta diruzalearen higiezinen sustatzaile arrakastatsu izango da, estresatua ordea; bestea Leedsen etxerik gabeko eskale bihurtuko da. Batak denetarik dauka, besteak ezertxo ere ez. Egun batez, eskaleak Liam eta bere ondasun liluragarriei buruzko artikulu bat leitu eta Liami bere bizimodua eta emaztea lapurtzea erabakiko du. Pentsatutakoa lortu bai, baina zorrak eta buruhausteak besterik ez ditu topatuko. Liamek, ordea, bere burua bere emazteaz eta bere zama guztiez aske ikusita, lasaitu ederra hartuko du.