Hego Korea, 80ko hamarkada. Nagusi den diktadura zapaltzaileak Iparreko komunisten espioi infiltratutzat dauka ikasle bihurri zein militante sozialista bakoitza. Aurki Hyun-woo Kwangjuko matxinadatik ihes egin eta mendialdeko herriska batean ezkutatu da, bertan Yoon-hee maistrak babesa eman diolarik. Elkarrekin maitemindu eta bizimodu lasai eta zoriontsua daramate. Alabaina, Hyun-woori kontzientzia ausiki zaio bere kideak borrokan diharduten bitartean, berak bizitza erosoa daramala pentsatu orduko, eta orduan, Yoon-hee bolada batez utziko du Seulera joateko, zoritxarrez, ordea, berehala atxilotu egingo dute, gezur hutsa den epaiketa egin eta biziarteko kartzela-zigorra ezarriko diote. Yoon-heek Hyun-woo kartzelatik atera arte itxarotea erabakiko du. Hamazazpi urte geroago, Hyun-woo askatuko dute eta Yoon-heeren heriotzaz gain, bera atxilotu ondoren jaiotako alaba bat duela jakingo du.