40ko urteetan, Martha Beck eta Raymond Fernandez Ameriketako bikoterik bilatuena izan ziren. "Bihotz bakartien hiltzaileak" goitizenez ezagunak, gezurraren, diru errazaren eta sexu lizunaren zale ziren, biktimei maula egin eta gero, bortizki hiltzen zituztenak. Rayk bere burua latindar maitale perfektutzat aurkezten zuen prentsako iragarkietan eta beren biktimak zoritxarrez horiei erantzuten zieten gerrako alargunak eta emakume dirudunak ziren. Joko hilgarri honetan, Marthak haren arrebarena egin ohi zuen. Hogei krimen inguru gauzatu zituzten. Elmer C. Robinson detektibeak haien harrapaketan esku hartu zuen 1949an. Lonely Hearts filmak egiazko gertakizunak berregiten ditu.