2003ko martxoan, euskal poeta bat eta lau lagun -hiru musikari eta margolari bat- New Yorkera bisitan ia txiripaz joan ziren poesia eta musika-emanaldi batzuk egitera. Munduan diren zazpiehun mila euskal hiztunak "New Yorkeko auzune batean sartzen dira", dio Kirmen Uribek Agian lanean. "Hortaz, auzo bakar batean sartzen den komunitateak zer eskaini dakioke munduari edo munduko hiriburuari?" Bostak harrituta gelditu ziren han ikusitakoarekin eta, esperientzia honen ondorioz, urte erdi geroago Zaharregia, txikiegia agian lana argitaratu zuten: euskaldunon hizkuntza New Yorkeko adierazpen askatasunean. Agian ping-pong partida bat ikustea bezala da, non musikaren, poesiaren eta pinturaren bidez atzean dauden bost istorioak erakusten diren, eta emaitza, ikusleek beren kabuz asmatu beharko dute.