Fernando Fernán-Gómez 1921eko abuztuaren 18an jaio zen Liman (Peru), bere ama Carola Fernán-Gómez aktorea María Guerrero-Fernando Díaz de Mendoza antzerki-konpainiarekin biran zelarik. Aktore, idazle eta zine-zuzendari moduan egindako ekarpen erabakigarriak begien bistakoak dira. Alabaina, pribilegiatu gutxi batzuk bakarrik ikusi dute Fernando, aulki batean eserita, elkarrizketa bera goratuz. Pelikula honek pribilegiatuen taldea ahal bezainbat zabaldu nahi du.