Pablo seminario batean irakasle diharduen apaiz katoliko gaztea da. Kartzelako matxinada bateko gertakari bortitz baten protagonista izateak fede-zalantzak areagotuko dizkio. Aita Nagusiak Claudio, apaiz edadetu bat zaintzea agintzen dionean, Pablo harekin denbora pasan hasiko da haren pentsamolde maniakoak itsutzen duen arte. Honen ondorioz, iruzur eta manipulazio sare bat agerian utziko du, ustekabeko tentazioei aurka egitera behartuz.