Fiestapatria Txileko egoera sozial eta moralaren metafora da, eta Pinocheten diktaduratik gaurdaino doan garai baten testigantza oldarkorra. Txileko gizarteko pertsonaia esanguratsuen galeria baten bitartez, pelikulak aberriko festak eta Macarena eta Alvaro, euren seme-alaben ezkon-hitza ospatzeko mendialdeko etxalde batean bildu diren bi familien istoria kontatzen du, Ekitaldiaren aurreikusitako amaiera zoriontsua baino lehenxeago ordea, Macarena gazteak familiak ondo gordetako sekretuaren berri izango du.