Eztabaidan ari dira egunsentia luzatu nahian, opor motz batzuk pasatzera doazen 31 urteko Ines eta 30 urteko Miguel, Mar de las Pampasko bainuetxera doan autobusean. Ibilgailua gelditu eta neska bertatik jaitsi da. Mutila atzetik joango zaiolakoan dago. Oker dago ordea. Ines hasieran mutil-lagunaren zain egongo da, baina gero, argibide nahiez, artegatasunez eta goragalez beteta, atseden bila abiatuko da basora, itsasora, arku batez, gezi batez.