Yupanqui hirukiak igeriketa sinkronizatuko txapeldun garaiezinak dira eta amaren sabelean zeudenetik esparru likido berean bizi izan dira. Harik eta egun batez, nesketako bat maitemintzen denean, sinkronizatzeari utziko diote.