Burutzeko gutxieneko ikus-entzuneko materiala erabili da: minutu 1 bideo, 7 argazki eta 30 segundo soinu. Ondoren elementu hauei ezarritako tratamendu digitalak, muntaketarako egokia zen bariazio-sgida egitea ahalbidetu zuen.