Hegazkin-istripu baten hondakinetan harrapatuta dauden elkar ezagutuko duten bi pertsonen istorioa. Paulinek hitzordu bat zeukan eta Pedrok sekula ez du jirafa bat ikusi. Amodiozko istorio txiki bat lazturaren eta beldurraren erdian. Hitzordu bat lekurik zailenean. Hilotzen artean dantzan.