Jorge 60 urte inguruko gizon bakarti eta gorrototsua da. Betiko ohikeriaren menpe bizi da, bere gaztetako maitasun handia Joana topatzen duen arte. Enkontru honek aspaldi, urte asko dela, bizitako egoeran jarriko du Jorge. Bizitzako aukeren aurrean hartzen den jarrera eta honen ondorioei buruzko elkarrizketan datza filma. Los Hermanos-en "Último romance" eta "O velho e o moço" doinuetan arinki oinarritua.