Itxaropena zabor-ontzi batean aurkitutako txontxongilo batengan jartzen duen agurearen bakardadea, errealitatea eta fantasia lotzen dituen hari xumea eten egin da; bien bitartean, gizon bat bere semearentzat bizimodu hobea aurkitzen saiatzen da. Txontxongiloa eta umea une eta leku jakin batean elkarrekin trukatuz amaituko dira bat egindako istorio biak.