Aurkezten dugun bideoa Historia, Geografia eta 2. Batxilergoko Ikusentzunezkoen Ikasgelaren erabilpena ikasteko Proiektu Didaktiko baten atal bat da, andaluziako historia irakasgaiaren barruan. Bideoa Gibraltar itsasartean kokatzen da, ikasgelan egindako zazpi bideoen bitartez, bertako geografiaren eta historiaren ikuspegi globala lantzea xede duena.