Hogeita hamar urte igaro dira Txilen Pinocheted estatu-kolpea gertatu zenetik. Jorge bere jaioterrira, Valparaisoko portura, itzuli da Frantziako erbestaldi luzean bere bizitza berregin eta gero. Bere iraganaren zati handi baten bila, bere oinazea ahaztu nahi duen herri baten arrastoak aurkitzeko bidaian abiatu da.