Festa gaua izan behar zuena Lale desagertu zeneko gaua bilakatu zen. Gizon batek maite izan zuen neskaren istorioa kontatzen du. Lale, Frantzian hazi eta bizi izan zen neska turkiarrak, kontraesankorrak diren kultura biak harrigarriro bateratu zituen. Hari buruz dena zekielakoan zegoen. Gau hori baino lehen, Lale edonon eta denentzat atzerritar bihurtua zela ez zen jabetu.