Hilda, fabrika bateko langile gaztea, bere nagusi Karlekin manteminduta dago, baina lotsa eta ziurtasun-eza oztopo ditu hari ezer esateko. Bien arteko harremana estutuz doa hildak Karlen billete-Zorroa aurkitzen duenean. Karl benetan maitemintzea lortuko al du?