Exekutatua izateko zorian dagoen gizon batek mirari bat eskatu du: denbora bertan gelditu dadila. Mirakulua gertatzen da eta gizonak heriotzari iseka egiteko istorio bat idatziko du. Heriok errealitatean eta fikzioan harrapatuko du, ordea.