Martak, 28 urteko neska batek, etxera heldu orduko, erantzungailua martxan jarri du. Play botoia sakatu aurretik zalantza egiten du. Mutil baten ahotsa entzun bezain laster, zigarro bat piztu eta etxean zehar barreiatzen diten hitzen unibertsoan murguldu da.