Bi zerbitzari taberna baten atarian. Zabaldu berri dute. Terraza atontzen duten bitartean, pareko tabernakoek joko-makina eta garbitasun promesekin bezeroak kentzen dizkietela jabetu dira. Bezero bat sartu da tabernan, mahai batean eseri eta ebaki bat eskatu du...