Neguko gau batez, hiru pertsonaiek autobus-geltoki batean topo egin dute eta txakur bat abandonaturik uzten dutela dakusate. Mila, bere ikasleetako baten erasoa jasan ondoren urtebeteko bajan egon den irakaslea; Celso, zinpeko guarda, ezkondua, seme baten aita eta diru arazo larriak dituena, berriz ere aita izango dela jakitear da, baina oraingoan bixkiak izango dira; eta Valeria, biolontxelo-ikaslea, familia eta amodio harreman nahasiak dituena. Euren beldur eta frustrazioei aurre egitera eramango dituen noraezko bidaiari ekingo diote hiru pertsonaiak eta bakoitzak bere bizitza zeharo aldatuko duen mugako erabaki bat hartu beharko du.