Jinky eta Potpotentzat Bengueteko (Filipinetako iparraldea) bizimodua eskolara joan-etorriko ibilaldia da. Egunero, beste haur batzurekin batera, mendi, ibai eta zubi esekiak zeharkatu behar dituzte euren jomugara iristeko. Beren anaia zaharrenei esker diraute bizirik, Manong Ramil eta Manong Ronaldo, gurasoak hil zirenean, anaia-arreba eta aitonaren ardura bere gain hartu behar izan zutenak. Biak meatze-konpainia batean dihardute, eta hortaz, anaia gazteenak aitonak zaindu ohi ditu. Haatik, hilabeteak daramatzate etxean azaldu gabe. Bizilagunek meategiko lur-jausi batek azpian harrapatu dituela uste dute. Albisteen esperoan daudela, haurrak eta aitona eskasian bizi dira eta euren baratzean hazitako belarrekin bizirik irauten saiatuko dira. Bien bitartean, anaien eta euren buruen alde otoitz egitea beste aukerarik ez dute.