Daniel boxeolari gaztea pare bat aldiz egon da titulua eskuratzeko zorian, baina berriro irabazi egin diote. Porrotaren ondoren, lapurreta bategatik kartzelaratuko dute. Ezkutuko homosexualitateak oinazeturik, bere buruari kalte egiteko joera duen Guillermo poliziak Danieli xantaia egingo dio espetxe barruan hilketa bat burutu dezan. Danielek enkargua bete eta askatasuna berreskuratuko du eta dakien gauza bakarrera, boxeatzera, itzuli beharko du, baina oraingoan oinazearen bila dabil bere erruduntasuna arintzeko, bere estilo kontserbadorea oldakorragoa bihurtaraziz. Hil zuen gizonarekin izandako azken elkarrizketa gogora ekarriko du, haren ardurapean zegoen klubeko prostituta zen emazteaz hitz egin zionekoa, eta emakumea ezagutzera abiatuko da. Guillermori hiltzailearen eta honen biktimaren alargunaren arteko harremana arriskutsua iruditzen zaionez, berau eragozten saiatuko da.