Beldurrari egokitzeko dugun bide luzea da bizitza. Mónica, 33 urtekoa, bereiztu berria, mediku-azterketa baten emaitzen zain dago; Mónicak bere familiari ezkutatzen dion sekretua bizitzaren esanahiari eta zergatiari buruzko bere zalantzak dira. Mónica ez da ausartzen haiei bere itxarotearen berri kontatzera edo pazientzia gutxi dauka bere senitarteko egozentrikoek hartuko dituzten jarrerak ikusteko edo, agian, ez du aurki datorren familiako urtebetetze-festa zapuztu nahi. Mónicak itxarotealdiari uko egin dio eta bere ohiturekin eta familiarekin darrai; arazo oro ukatu ohi duen familia xarmangarria. Noiz arte isildu ote dezake bere beldurra?