Egun berezi baten bezperan, familia-loturak hauskor dira gabezia nabarmen baten sentimendu beraren aurrean. Manuel osaba, oso gizon berezia, bere iloba nerabeak aurrera ateratzeaz arduratu da, eta bere koinatu sindikalista eta langabeari laguntzeaz. Amaren etxea izango da gau honetako bihotza, zeinean familia galdutako ametsen munduan desagertu daitekeen.