Jutlandiako hegoaldea, 70eko hamarkadako hasiera. Bizitza ez da erraza 11 urteko Allanentzat. Bere aitak ?nerbio psikikoak? ditu eta maiz bere buruaz beste egitearekin mehatxu egiten du. Bere amak amore eman du, anaia zaharrenak etxetik alde egin du eta familiako esne-denda txikia ez doa batere ondo. Bere arreba zaharrenak gauak aitarekin sofan pasatzeari uzten dionean, Allanen esku egongo da familia elkartuta mantentzea. Aita hiletetan bildutakoak negarrarazten dituen panegiriko entzutetsu eta elokuenteak errezitatzeko bizi da soilik. Aurki, Allanek aita pozik edukitzeko behar beste hileta izan daitezen lagundu beharko du.