Proibido proibir filmak Leon (Soziologia ikaslea), honen neska-lagun Leticia (Arkitektura ikaslea), eta Leonen lagunik onena eta gelakide Pauloren (Medikuntza ikaslea) gorabeherak kontatzen ditu, Leticia Paulorekin maitemindu baita. Amodiozko triangelua ez da gauzatu, gatazka bat-batean piztu da ordea. Hirurak Unibertsitate Federalean dihardute eta bertako Unibertsitate-ospitalean Pauloren gaixo terminal bat ezagutuko dute, Rosalina. Honen bi semeen berri jakin nahian, kale gorriko bortxakeriaz ohartuko dira. Leoni tiro egingo diote Rosalinaren seme gazteena salbatzeko ahaleginetan ari dela, azken hau saltzaile ibiltaria zen beste anaietako bat hil zuten poliziengandik ihesi doanean. Leticiak Leon etxera eraman, eta Paulok bala aterako dio. Honek Pauloren eta Leticiaren arteko amodioa indartuko du, baita hiruren arteko adiskidetasuna ere.