Ben Willis Arte Ederretako ikaslea loezin dabil Suzy bere neska-lagunak abandonatu duenetik. Esna-aldia jasangarriago egiteko, auzoko supermerkatuan gaueko txandan hasiko da lanean. Bertan, zortzi orduko txanda aspergarriari aurre egiteko egikera propioa garatu duten lankide xelebre samarrak ezagutuko ditu. Hala, Benek bere burua denbora gelditzen imajinatuko du; geldiarazitako mundu baten edertasuna ikusteko gai izango da, jendea barruan dela, bereziki Sharon kutxazain isila, agian Benen loezin arazoa konpontzeko sekretua gorde dezakeen hori.