Karitas, lau seme-alaben ama ezkongabea etsi-etsian iristen da hil bukaerara. Bere hiru alaben zaintzagatik borrokatu beharko du, eta Gudmund, hamabi urteko bere semea eskolan bullying-aren biktima dela ezjakinean da. Gudmunden lagun bakarra Marinó eskizofrenikoa da, heldu baten gorputzean harrapaturiko umea. Oraindik bere amarekin bizi den Marinók hau ezkutuan arrotz batekin ateratzen hasia dela jakin orduko, errealitatearekiko lotura galtzen hasiko da. Bien bitartean, Gardar, zorrak ordaintzea lanbide duen harroputzak, bere familiatik nahiz hanpa-mundutik kanporatu dute. Bizitza berri bat hasteko asmotan, Gudmund bere semearen bila joatea erabakiko du, sekula ikusi ez duen arren. Baina bat-batean mutikoaren bizitzan muturra sartzeak kateaturiko gertakari segida bat katalizatuko du.