70eko hamarkada bukaera. Hamarkadako udaldirik beroenean senar-emazte bikote ingeles batek Espainiara bidaiatzen du. Beste bikote lagun batekin batera euren arazoak konpontzen saiatzeko oporraldi idilikoa zirudiena kultur ezberdintasunak eta inkomunikazio berak bultzatutako indarkeriazko zurrunbilo bilakatuko da.