Max kontzesionario bateko enplegatu kaskarrak bat-batean pankrea-minbizi terminal bat duela jakin du. Bere nagusiari dirua lapurtu eta bere bizitzako azken egunak Mexikoko paradisuren batean igarotzeko asmotan dabil, baina ezusteko auto-istripu batek neska zatar, bakarti eta zorrek itotako baten, Emmaren ardurapean den txerri-kortara eramango du. Emmak txerriak bere erara akabatu ohi ditu, samurtasunez besarkatuz, lepoa moztu ondoren odolustutzen diren arte. Emmarentzat Maxen etorrera zorioneko da: beti amestu izan duen gizon horietakoa baita eta gainera, poltsikoak bete diru dator, Emmaren nortasunak Max guztiz liluratuko du, bere gaixotasuna ahanzteraino, baina honek aurrera darrai errukigabe.