Anbizioa, zeloak eta lizunkeria lantokitik ateraz gero, zoritxarreko egoerak suerta litezke... Gailurrera kosta ahala kosta iristeko bere erabaki sendoak gidatuta, lau exekutibok eta hauen burua denak akzioz beteriko thriller psikologiko guztiz bizkorrean elkarrekin borrokatuko dira. Arraunketa, squash, abentura-ibilbideak, golf eta arroila sakonen jaitsierak dira eraso eta emozio-xantaia muturrekoenak garatzeko aukeratutako kirolak, eta horietan aurkariek beren eskuetan den baliabide oro erabiliko dute garaipena lortzearren. Nor izango ote da irabazle? Nor aterako ote da bizirik sekula izan den erronkarik arriskutsu eta liluragarriena den horretatik?