Txinatar opera tradizionaleko konpainia batek desegin behar izan du soldatak ordaintzeko dirua galdu denean, eta kideek lan berriak bilatu eta euren bizitzak berregin behar izan dituzte. Horietako bat arrazako txakur faltsuen salmentan hasiko da, beste bat txikizkako salerosketak egiten saiatuko da, bere emazteak Frantziara emigratzearekin amesten duen bitartean, eta hirugarrenak, argazkilari dihardu, den-denak opera-konpainia noiz suspertuko zain daude ordea. Azkenik esperantza faltsuen truke arrakasta erreza saltzen duen maula-egile baten eskutan azalduko da dirua, eta beren bizitzak berriro ere kaosean murgilduko dira.