Loh Poh Huat patriarkak abokatu batentzat lan egin behar duen bakoitzean ironia puntu garratz bat sentitzen du ezinbestean, euren kreditu-txartelekin zorpetutako pertsonen ondasunak bahitu behar baititu, berak ere zor ugari edukita. Bere lan-bizitzaren amaieran, bere erdi klaseko ametsen eta langile-klasearen errealitatearen arteko alde ikaragarriarekin zapuztuta, bere porrot eta inbidia sentipenak familiarengan hustuko ditu. Hortaz, Poh Huatek bat-batean loterian bi milioi dolar irabazten dituenean, Lohtarrak zorte oneko kolpe hau patriarkarekin duten eguneroko borrokaren amaiera ote den pentsatzen hasiak dira. Alabaina, familia osoa gatazka batera bultzatuko duen zerbait gertatuko da, bizitzaren esanahia bera arriskuan jarriko duena...