Zaharren egoitza batean girotutako Wir werden uns wiederseh?n filmak jendeak arrazoi garrantzitsu batengatik bakarrik bisitatzen duen lekura garamatza: gaixo bat bisitatu, bertan lan egin edo beharrezko zainketak jaso. Toki horretan, bertakoak nola bisitariak, funtsezko gaiei buruzko gogoeta egiten dute, zahartzea, gaixotasuna eta heriotza, maitasunerako bidea erakutsi edo depresioan hondoratu gaitzakeen gaiak. Hiru protagonista nagusiek zaharren egoitzan egiten dute lan eta gaixoen modura beldur propioei aurre egin beharko diete bizirik irauteko. Pelikularen muina, hauxe: hiltzeko beldur dena, bizitzeko ere beldur da.