Ana bizitzarekiko duen pasioa pinturan iraultzen duen izpiritu askea da. Justine izeneko mezenas kosmopolita batek Madrilera gonbidatuko du Ana beste zenbait artistekin batera bere prestakuntza osa dezan. Kontinente berriak ezagutu eta hipnosi bidez, antzinako mitoekin konektatuta dauden iraganeko bizitzak deskubrituko dituen bidaia baten hasiera izango da hau. Horrela, Ana margotzen dituen ateetatik azaleratzen den biolentzia katea hausten saiatuko da, eta abenturaren amaieran munstro edo printzesa bilakatuko den erabakiko du.