Henry King
XV. mendean, Romola, jakintsu florentziar itsu baten alaba, Tito Melemarekin ezkondu zen, eskrupulu gutxiko gizona berau. Eskura zituen baliabide ilun guztiak erabiliz, Titok Magistratura-buru postua lortzen du, botere-abusurako aukera oro baliatuz, eta beraz, batere onarpenik gabeko gizon bilakatuz. Bere ekintza mespretxagarrienetako bat Tessa laborariarekin burutzen duen gezurrezko ezkontza izango da. Savonarola apaiza ere hiltzera zigortzen du, baina honen ondorioz, herria bere kontra matxinatuko da.