Henry King
Stella neska xumea goi-gizarteko Stephen Dallasekin ezkondu da, elkarren artean zerikusirik ez duten arren. Bikote-bizitza porrot hutsa da, eta Laurel alaba jaio ondoren, Dallastarrak banandu eta Stephen New Yorkera itzuliko da. Laurel hazten doan heinean, Stella alabak behar duen guztia ezin diola eman ohartuko da eta Stephenekin eta honen familia berriarekin bizitzera bidaliko du. Gerora, Laurel goi-gizarteko mutil atsegin batekin ezkonduko da, eta Stellak zeremonia euripean kaleko leiho batetik zelatatuko du.