Bi ofizial gazte, Paul Hartman austriarra, eta Nika Turgenov errusiarra, Mary Ann Wagner gaztearen babesle dira. Neskak ezkon-hitza eman dio Pauli, eta horrek Nika ernegatu du. Austriaren eta Errusiaren arteko gerra pizten denean, errusiarrek Mary Annen herria mendean hartzen dute eta honek men egin beharko die Nikaren nahiei hiru herritar hil ez ditzan, apaiza tartean dela. Austriarrek herria berreskuratzen dutenean, Paul Mary Annek traizio egin diolakoan dago, baina gero neskaren zioak guztiz aberkoiak zirela ikusiko da.