Henry King
Abel Frake eta bere familia Iowako Estatu Feria noiz iritsiko irrikitan daude. Abel Blue Boy bere txerri txapeldunarekin xingola urdina irabaziko duelakoan dago. Melissa bere emazteak bere jaki-betea janarien lehiaketara aurkeztu nahi du, Wayne semeak azken ferian amarru egin zion iruzurti batekin kontuak kitatu nahi ditu eta Margy alabak ongi pasatzea besterik ez du buruan. Gurasoek euren sariak irabazten dituzte, Margyk Pat Gilbert erreportaria ezagutu eta elkarrekin maitemintzen dira eta Waynek neska bati amodiozko aitorpena egiten dio.