Henry King
Chico, Parisko putzugile batek Diane ezagutu du, Nana bere ahizpa krudelaren menpe bizi den neska. Nanak Diane kalera botatzen duenean, Chicok zazpigarren soilairuko bere apartamentu kalamastran babesa ematen dio. Diane maitemintzen hasia den arren, Chico zinikoak ez dio haren sentimenduei kasu egingo harik eta apaiz batek, Chevillon aitak, lan hobea, kale-garbitzailearena, lortu dezan esku hartzen duen arte. Chicoren autoestimua haziz doa eta Dianekin ezkontzea ere bururatzen zaio, baina Chico Lehen Mundu Gerran borrokatzera bidaltzen dute.