Henry King
O?Leary familia gurditxo batean Chicagora doa aberastasun bila. Patrick O?Leary aitak tren batekin lehiatzea erabaki du baina zaldiek karretatik askatuta heriotzeraino arrastaka eramaten dute. Molly bere emaztea eta hiru seme-alabak hiriko kanpoaldean ehortzen dute. Bere familiaren ogibide gisa alargunak arrakastaz garbitoki bat irekiko du. Zahartzen direnean, Dion jokalari eta txoriburu bihurtuko da, Jackek zuzenbidea ikasiko du eta Bobek Gretchenekin ezkondu eta familia bat osatu besterik ez du nahi izango.