Henry King
Egunkari bateko zuzendariak Afrikaren erdi-erdian galdutako David Livingstone eskoziar misiolaria aurkitzeko mandatua eman dio Henry M. Stanleyri. Azkenean Stanleyk Livingstone doktorea topatuko du, baina hau larri gaixorik egon arren, kontent bizi da bertakoak artatzen eta etxera itzultzeko gonbidapenari ezezkoa emango dio. Itzulitakoan, Stanleyk Livingstone doktorea topatu zuenekoa kontatzen du, baina froga nabarmenik ez duenez, iruzurtitzat hartuko dute.